اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی پسورد

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

افزودن سوال

You must login to ask question.

دستگاه چاپ پایه

در این صفحه امکان تعریف دستگاه های مختلف موجود در چاپخانه وجود دارد. پس از تعریف هر دستگاه، در صفحه انجام خدمات چاپ، اپراتور دستگاه مورد استفاده را انتخاب کرده و در نهایت امکان مشاهده گزارش مربوط به عملکرد هر دستگاه در صفحه گزارش ضایعات وجود خواهد داشت.

در صفحه اصلی، لیست دستگاه های تعریف شده قابل مشاهده است.

ایجاد:

برای تعریف یک دستگاه جدید روی گزینه ایجاد در بالای صفحه (با علامت + نشانه گذاری شده) کلیک می کنیم. در ابتدا نوع دستگاه مورد نظر را در قسمت نوع دستگاه انتخاب می کنیم(لارج فرمت، افست و …) که هرکدام از ماژول ها بسته به نوع خرید شما فعال می باشد. سپس نام را وارد میکنیم. برای مثال دستگاه کونیکا نوع: لارج فرمت و …

در صورتی که برای خدمات مورد نظر چند دستگاه موجود باشد امکان تعریف دستگاهی به عنوان پیش فرض برای آن خدمات وجود دارد. برای مثال برای لارج فرمت دستگاه کونیکا را پیش فرض انتخاب کرده در این صورت دستگاه فوق در صفحه خدمات چاپ پیش فرض در نظر گرفته خواهد شد.

در صورتی که تمایل به ایجاد دستگاه ریسو دارید میتوانید با انتخاب نوع دستگاه> ریسو نوع قیمت دهی و قیمت را نیز مشخص کنید. در این صورت گزینه دستگاه پیش فرض را انتخاب کنید تا دکمه ورود اطلاعات قیمتی فعال شود.

محاسبه دور چاپ بسته به نوع قیمت دهی چاپخانه می تواند رند به سمت بالا یا رند به سمت میانگین باشد. برای مثال در صورتی که دور چاپ ۱۰۰۰ باشد و تیراژ کار ۱۲۰۰ در صورتی که رند به سمت بالا انتخاب شده باشد ۲ دور هزینه چاپ محاسبه می شود و در صورتی که رند میانگین باشد، بدلیل اینکه تیراژ از عدد میانگین یعنی ۱۵۰۰ کمتر است ۱ دور هزینه چاپ محاسبه خواهد شد.

پیش فرض محاسبات چاپ ریسو قابل انتخاب به صورت تناسبی یا دور چاپی خواهد بود. در صورت انتخاب گزینه تناسبی تیراژ بالا تر از ۱۰۰۰ تناسبی محاسبه خواهد شد و در صورت انتخاب محاسبات به صورت دور چاپ، عدد تیراژ به دور چاپ (۱۰۰۰) تقسیم شده و تعداد دور چاپ را به دست آورده و محاسبات بر مبنای تعداد دور چاپ خواهد بود.

به منظور ورود قیمت های ریسو، با کلیک بر روی آیکن و در صفحه دستگاه ریسو، گروه قیمت را انتخاب کرده برای مثال عمومی، دور چاپ ۱۰۰۰ عدد، هزینه هر دور چاپ ۱۵۰۰۰۰ ریال، هزینه دور چاپ اضافه ۱۰۰۰۰۰ ریال، هزینه مستر ۵۰۰۰۰ ریال.

با فشردن کلید enter به سطر بعدی رفته می توان برای هر گروه قیمت، قیمت های مجزا وارد کرد. در نهایت دکمه ذخیره را میزنیم.

در انتها اطلاعات را ذخیره کرده و دستگاه به لیست پیشین اضافه می گردد.

ویرایش:

در صفحه اول با انتخاب هر سطر و با زدن دکمه ویرایش که در بالای صفحه موجود است می توانید اطلاعات را ویرایش کنید.

حذف:

در صفحه اول با انتخاب هر سطر و با زدن دکمه حذف که در بالای صفحه موجود است می توانید اطلاعات را حذف کنید.

نکته: در صورتی که از دستگاه مدنظر، تکمیل چاپ انجام شده باشد امکان حذف آن وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ