اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی پسورد

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

افزودن سوال

You must login to ask question.

حواله و تسویه بازاریاب

بمنظور سهولت پیگیری درصد پورسانت بازاریاب به ازای فاکتورهای پرداخت نشده یا فاکتورهایی که بخشی از مبلغ آن پرداخت شده و تسویه آن از این صفحه استفاده می کنیم.

ویرایش:

با انتخاب هر سطر و کلیک بر روی دکمه ویرایش، نام بازاریاب و هزینه قابل ویرایش می باشد.

تسویه:

بمنظور پیگیری فاکتورهای پرداخت نشده  به بازاریاب یا فاکتورهایی که بخشی از مبلغ آن پرداخت شده و تسویه این قبیل فاکتورها بدین صورت عمل می کنیم:

امور مالی > حوال و تسویه بازاریاب> انتخاب فاکتور مورد نظر > تسویه(برای تسویه کل یا قسمتی از مبلغ)

با انتخاب یک یا چند فاکتور، جمع مبالغ انتخاب شده نمایش داده می شود. فاکتورهای مدنظر را انتخاب کرده بر روی تسویه کلیک کنید. سپس صفحه امور مالی باز شده که در این قسمت سربرگ های “پرداخت به طرف حساب” و “عملیات بانک” در دسترس می باشد.

در صورتی که به صورت نقد پرداخت شود از سربرگ پرداخت به طرف حساب و در صورتی که برای تسویه به حساب بانکی همکار واریز کرده باشیم از عملیات بانک استفاده می کنیم.

پرداخت به طرف حساب:

دریافت کننده: شخص دریافت کننده بازاریاب در نظر گرفته می شود.

مبلغ کل: باید برابر با جمع مبلغ نقد، کارت خوان، تخفیف و چک باشد. بدین منظور با فشردن کلید space در این گزینه، جمع مبالغ پر می شود. (به صورت پیش فرض با جمع مبالغ فاکتورهای انتخاب شده پر می شود.)

نقد: میزان مبلغ نقد را در این گزینه وارد نمایید.

پرداخت کننده: از بین گزینه های تعریف شده برای صندوق پرداخت کننده یا تنخواه یک مورد را انتخاب کنید.

تخفیف: در صورت وجود تخفیف این گزینه پر می شود.

چک: در صورت معرفی چک، این گزینه با جمع مبالغ چک پر می شود.

معرفی چک: در صورتی که پرداخت از طرف حساب به صورت چک باشد، گزینه معرفی چک را انتخاب می کنیم. در صفحه باز شده با فشردن کلید ایجاد مشخصات هر چک را وارد می کنیم. با انتخاب کلید خروج گزینه چک اتوماتیک پر می شود.

خرج چک: در صورتی که از بین چک های موجود، خرج چک به مشتری انجام دهید این گزینه با جمع مبالغ چک پر می شود.

لیست چک ها: به منظور انتخاب چک و خرج آن بر روی این گزینه کلیک کرده و از لیست باز شده سطرهای مد نظر را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه خروج جمع مبالغ این چک ها در گزینه خرج چک نمایش داده خواهد شد.

بانک به طرف حساب:

در صورتی که بخواهیم از حساب بانکی برای همکار واریز وجه کنیم، از این نوع عملیات بانکی استفاده می کنیم.

بدین منظور با انتخاب گزینه بانک به طرف حساب، حساب پرداخت کننده و نام شخص دریافت کننده را تعریف و یا انتخاب کنید. مبلغ کل را وارد نمایید. مبلغ، مقدار مبلغی است که به صورت نقد پرداخت شده، سپس اگر تخفیفی مورد نظر باشد در فیلد تخفیف وارد نموده در آخر در صورت وجود کارمزد و شماره پیگیری را وارد نمایید.

نکته: دقت کنید جمع مبلغ، نسیه و تخفیف با مبلغ کل یکسان باشد.

جستجو:

برای جست و جو در این قسمت می توانید از نام بازاریاب همچنین بازه زمانی فاکتورها استفاده کنید. در قسمت وضعیت فاکتور هم لیست فاکتورهای تسویه شده و تسویه نشده قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ